Киев официально отказался соблюдать права человека

[ Версия для печати ]
Добавить в Telegram Добавить в Twitter Добавить в Вконтакте Добавить в Одноклассники
Страницы: (3) 1 2 [3]   К последнему непрочитанному [ ОТВЕТИТЬ ] [ НОВАЯ ТЕМА ]
SANITARLESA
21.05.2015 - 12:32
1
Статус: Offline


Приколист

Регистрация: 21.09.09
Сообщений: 279
Цитата
ТС мож документ то выложите, вы ж его где то читали?


Проект
вноситься народними депутатами України

Сироїд О.
Климпуш-Цинцадзе І.
Ємець Л.
Гопко Г.
Вовк В.
Семерак О.
Береза Б.








П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ


Про затвердження Заяви Верховної Ради України «Про відступ України від окремих зобов’язань, визначених Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод»

Беручи до уваги Закон України від 16 вересня 2014 року № 1680-VII «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей», Постанову Верховної Ради України від 27 січня 2015 року № 129-VIII «Про Звернення Верховної Ради України до Організації Об’єднаних Націй, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу про визнання Російської Федерації державою-агресором», Постанову Верховної Ради України від 17 березня 2015 року № 252-VIII «Про визначення окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, в яких запроваджується особливий порядок місцевого самоврядування», Постанову Верховної Ради України від 17 березня 2015 року № 254-VIII «Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями», Постанову Верховної Ради України від 21 квітня 2015 року № 337-VIII «Про Заяву Верховної Ради України «Про відсіч збройній агресії Російської Федерації та подолання її наслідків» Верховна Рада України
п о с т а н о в л я є:

1. Схвалити Заяву Верховної Ради України про відступ від окремих зобов’язань, визначених пунктом 3 статті 2, статтями 9, 12, 14 та 17 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та статтями 5, 6, 8 та 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод на період до повного припинення збройної агресії Російської Федерації, а саме до моменту виведення усіх незаконних збройних формувань, керованих, контрольованих і фінансованих Російською Федерацією, російських окупаційних військ, їх військової техніки з території України, відновлення повного контролю України за державним кордоном України, відновлення конституційного ладу та порядку на окупованій території України.
2. Міністерству закордонних справ України на підставі інформації, наданої Міністерством юстиції України, Службою безпеки України та іншими органами державної влади інформувати про Заяву, зазначену в пункті 1 цієї Постанови, та про стан безпекової ситуації в Донецькій та Луганській областях, про зміну території, на яку поширюється відступ України від зобов’язань за Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод Генерального секретаря Організації Об’єднаних Націй відповідно до статті 4 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та Генерального секретаря Ради Європи відповідно до статті 15 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
3. Постанова набирає чинності з дня її прийняття.


Голова Верховної Ради
України

ЗАЯВА
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Про відступ України від окремих зобов’язань, визначених Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод

І
Відступ від зобов’язань

1. У зв’язку із анексією та тимчасовою окупацією Російською Федерацією невід’ємної частини території України – Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, здійсненої внаслідок збройної агресії проти України, повну відповідальність за дотримання прав людини і виконання відповідних міжнародних договорів на анексованій та тимчасово окупованій території України несе Російська Федерація.
2. З огляду на збройну агресію Російської Федерації проти України за участю як регулярних Збройних Сил Російської Федерації, так і незаконних збройних формувань, керованих, контрольованих і фінансованих Російською Федерацією, на територіях окремих районів Донецької та Луганської областей України з квітня 2014 року підрозділи Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ та Збройних Сил України здійснюють антитерористичну операцію, яка є складовою реалізації невід’ємного права України на індивідуальну самооборону України від агресії в розумінні статті 51 Статуту ООН. Російська Федерація як держава, яка фактично окупувала і контролює частину Донецької і Луганської областей, відповідає за дотримання і захист прав людини на цих територіях як за міжнародним гуманітарним правом, так і за міжнародним правом захисту прав людини.
3. Триваюча збройна агресія Російської Федерації проти України, яка супроводжується вчиненням воєнних злочинів і злочинів проти людяності як регулярними Збройними Силами Російської Федерації, так і незаконними збройними формуваннями, керованими, контрольованими і фінансованими Російською Федерацією, становить суспільну небезпеку, яка загрожує життю нації в розумінні пункту 1 статті 4 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права, пункту 1 статті 15 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
4. З метою забезпечення життєво важливих інтересів суспільства і держави в умовах збройної агресії Російської Федерації Верховна Рада України, Кабінет Міністрів України та інші органи державної влади вимушені ухвалювати нормативні рішення, які становлять певний відступ від зобов’язань України за Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод.
5. 12 серпня 2014 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про боротьбу з тероризмом» щодо превентивного затримання у районі проведення антитерористичної операції осіб, причетних до терористичної діяльності, на строк понад 72 години». Відповідно до цього закону в районі проведення довготривалої антитерористичної операції, як виняток, може здійснюватися превентивне затримання осіб, причетних до терористичної діяльності, на строк понад 72 години, але не більше ніж на 30 діб, за згодою прокурора та без ухвали суду. Застосування норм цього закону зумовлює необхідність певного відступу України від зобов’язань, визначених пунктом 3 статті 2, 9 та 14 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та статтями 5, 6 та 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Водночас, застосування таких норм виключно під час здійснення антитерористичної операції у виняткових випадках з метою запобігання тяжким злочинам є тими межами, яких вимагає гострота небезпеки, спричинена збройною агресією Російської Федерації та діями терористичних угрупувань, підтримуваних Російською Федерацією.
6. 12 серпня 2014 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо особливого режиму досудового розслідування в умовах воєнного, надзвичайного стану або у районі проведення антитерористичної операції». Відповідно до цього закону на час проведення антитерористичної операції вводиться особливий режим досудового розслідування, відповідно до якого повноваження слідчих суддів, визначені чинним Кримінальним процесуальним кодексом України, тимчасово передаються відповідним прокурорам, які набувають додаткових процесуальних прав. Особливий режим досудового розслідування діє виключно у районі проведення антитерористичної операції та за умови неможливості слідчого судді виконувати повноваження, визначені чинним Кримінальним процесуальним кодексом України. Застосування норм цього закону зумовлює необхідність певного відступу від зобов’язань України за пунктом 3 статті 2, статтями 9, 14 та 17 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та статтями 5, 6, 8 та 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Водночас, фактична відсутність функціонування судів в окремих районах Донецької та Луганської областей, спричинена збройною агресією Російської Федерації та діями терористичних угрупувань, підтримуваних Російською Федерацією, є тією межею, яка дозволяє передавати повноваження слідчих суддів прокурорам в умовах загрози для існування нації.
7. 12 серпня 2014 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв’язку з проведенням антитерористичної операції». Відповідно до цього закону на час проведення антитерористичної операції була змінена територіальна підсудність судових справ, підсудних судам, розташованим в районі проведення антитерористичної операції, та підслідність кримінальних правопорушень, вчинених в районі проведення антитерористичної операції, у разі неможливості здійснювати досудове розслідування. Застосування норм цього закону зумовлює необхідність певного відступу від зобов’язань України за статтею 14 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Водночас, фактична відсутність функціонування судів та органів досудового розслідування в окремих районах Донецької та Луганської областей, спричинена збройною агресією Російської Федерації та діями терористичних угрупувань, підтримуваних Російською Федерацією, є тією межею, яка дозволяє змінити територіальну підсудність судових справ та підслідність кримінальних правопорушень в умовах загрози для існування нації.
8. 3 лютого 2015 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про військово-цивільні адміністрації». Відповідно до цього закону були утворені військово-цивільні адміністрації як тимчасові державні органи, які діють на території Донецької та Луганської областей у складі Антитерористичного центру при Службі безпеки України і призначені для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення безпеки і нормалізації життєдіяльності населення, правопорядку, участі у протидії диверсійним проявам і терористичним актам, недопущення гуманітарної катастрофи в районі проведення антитерористичної операції. Зазначений закон надає військово-цивільним адміністраціям повноваження, зокрема, встановлювати обмеження щодо перебування у певний період доби на вулицях та в інших громадських місцях без визначених документів; тимчасово обмежувати або забороняти рух транспортних засобів і пішоходів на вулицях, дорогах та ділянках місцевості; організовувати перевірку документів, що посвідчують особу, у фізичних осіб, а в разі потреби - огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, крім обмежень, встановлених Конституцією України. Застосування норм цього закону зумовлює необхідність певного відступу від зобов’язань України за статтями 9, 12 та 17 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та статтями 5 та 8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та статтею 2 Протоколу № 4 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод. Водночас, проведення антитерористичної операції з метою відвернення загрози знищення нації збройною агресією Російської Федерації є тією межею, яка дозволяє тимчасово обмежувати свободу пересування і право на приватне життя.
9. Відтак, Україна користується своїм правом на відступ від зобов’язань, визначених пунктом 3 статті 2, статтями 9, 12, 14 та 17 Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та статями 5, 6, 8 та 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод в окремих районах Донецької та Луганської областей України, визначених Антитерористичним центром при Службі безпеки України у зв’язку з проведенням антитерористичної операції, на період до повного припинення збройної агресії Російської Федерації, відновлення конституційного ладу та порядку на окупованій території України та повідомлення Генеральному секретарю Організації Об’єднаних Націй та Генеральному секретарю Ради Європи про продовження застосування у повному обсязі Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
10. Водночас, без створення будь-яких перешкод щодо дії інших норм Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, що з огляду на подальше існування небезпечної ситуації, надалі під час проведення антитерористичної операції і відсічі збройній агресії Російської Федерації Україна залишає за собою право вживати заходів, які можуть бути підставою для відступу від зобов’язань за іншими статтями Міжнародного пакту про громадянські і політичні права та Конвенції про захист прав людини і основоположних на підставі та в порядку, визначеному Міжнародним пактом про громадянські і політичні права, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод та цією Постановою, про що здійснюватиметься інформування Генерального секретаря Організації Об’єднаних Націй та Генерального секретаря Ради Європи.

ІІ
Інформування про стан безпекової ситуації у Донецькій та Луганській областях та про зміни території, на яку поширюється відступ від зобов’язань

Україна інформує Генерального секретаря Організації Об'єднаних Націй та Генерального секретаря Ради Європи про стан безпекової ситуації в Донецькій та Луганській областях та про зміну території, на яку поширюється відступ України від зобов’язань за Міжнародним пактом про громадянські і політичні права та Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод.
 
[^]
solod134
21.05.2015 - 12:36
1
Статус: Offline


Весельчак

Регистрация: 3.10.14
Сообщений: 108
Цитата (guru23 @ 21.05.2015 - 11:59)
Молодцы дают нам возможность со временем официально через ООН ввести войска на домбасс

Чей дом?
 
[^]
prostoikazan
21.05.2015 - 12:57
0
Статус: Offline


ценитель ЯПа

Регистрация: 27.05.14
Сообщений: 3347
Цитата (SANITARLESA @ 21.05.2015 - 12:18)
Цитата (prostoikazan @ 21.05.2015 - 12:16)
Цитата (SANITARLESA @ 21.05.2015 - 12:14)
Цитата (prostoikazan @ 21.05.2015 - 12:03)
Цитата (SANITARLESA @ 21.05.2015 - 11:54)
Да там задержание более чем на 72 часа и еще хрень какая-то. И то, только в зоне АТО. Полностью текст хоть вставил бы. А то вырезал основное и + теперь ловит.

выложите документ сей, коли вы в теме, докажите, что это милое и пушистое действо со стороны законодателей 404.

В своем посте добавил уже. Повторю.

Цитата
В частности речь идет о нормах о превентивном задержании причастных к террористической деятельности лиц более 72 часов, об особом режиме досудебного следствия в условиях военного, чрезвычайного положений или районе АТО, о смене территориальной подсудности судебных дел и уголовных правонарушений в зоне АТО, о создании военно-гражданских администраций.

ТС мож документ то выложите, вы ж его где то читали?

Т.е. то что автор темы выложил обрезанную новость без документа это никого не смутило? lol.gif

т.е. началась окраинская забава, а сначала ты мне покажи, а вот тот то тоже не так сделал.

хм. исправились? ссылочку будте добры, простите за недоверие, но сам хочу убедиться.

Это сообщение отредактировал prostoikazan - 21.05.2015 - 12:59
 
[^]
LYS902
21.05.2015 - 12:59
1
Статус: Offline


Приколист

Регистрация: 2.04.15
Сообщений: 258
Вообще то довольно логичное действие для всяких яйценюхов- им же на людей начхать. В ВСУ дважды подумают что лучше: идти в плен или сдохнуть в бою- так как если ты не соблюдаешь конвенции, то и к тебе их не применят, а еуропа и сшп незамечают нифига. А если за яйца возьмут- так там и так на пожизненый растрел хватит.
 
[^]
lombregalant
21.05.2015 - 13:02
2
Статус: Offline


Хохмач

Регистрация: 12.12.07
Сообщений: 633
украина - ебанный цирк, а рада - парад уродов...
 
[^]
SANITARLESA
21.05.2015 - 13:30
0
Статус: Offline


Приколист

Регистрация: 21.09.09
Сообщений: 279
Цитата
ссылочку будте добры, простите за недоверие, но сам хочу убедиться.

Вставка что-то не работает, так что вручную.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc...3516=2765&skl=9
Проект Постанови (доопрацьований) 20.05.2015, но можете и другие почитать...
 
[^]
prostoikazan
21.05.2015 - 13:38
0
Статус: Offline


ценитель ЯПа

Регистрация: 27.05.14
Сообщений: 3347
Цитата (SANITARLESA @ 21.05.2015 - 13:30)
Цитата
ссылочку будте добры, простите за недоверие, но сам хочу убедиться.

Вставка что-то не работает, так что вручную.
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc...3516=2765&skl=9
Проект Постанови (доопрацьований) 20.05.2015, но можете и другие почитать...

пиздец..... почитал, ТС, если вы не имеете отношение к нынешней власти - БЕГИТЕ.
 
[^]
Timer100
21.05.2015 - 14:14
0
Статус: Offline


Ярила

Регистрация: 12.11.14
Сообщений: 2751
То есть теперь пленных с урины не брать.. раненых укропов-добивать и прочее?... blink.gif
 
[^]
AphexTwin
21.05.2015 - 14:22
0
Статус: Offline


Revolution is coming!

Регистрация: 7.07.11
Сообщений: 7592
Каклы педоразы!
больше добавить нечего...
 
[^]
mashatyt
21.05.2015 - 14:24
0
Статус: Offline


Ярила

Регистрация: 7.07.14
Сообщений: 1294
а где Беня ? чёт притаился и не слышно )
 
[^]
Timer100
21.05.2015 - 14:30
0
Статус: Offline


Ярила

Регистрация: 12.11.14
Сообщений: 2751
Цитата (mashatyt @ 21.05.2015 - 14:24)
а где Беня ? чёт притаился и не слышно )

Беню нагнали... gigi.gif
 
[^]
Понравился пост? Еще больше интересного в Телеграм-канале ЯПлакалъ!
Только зарегистрированные и авторизованные пользователи могут оставлять комментарии. Авторизуйтесь, пожалуйста, или зарегистрируйтесь, если не зарегистрированы.
1 Пользователей читают эту тему (1 Гостей и 0 Скрытых Пользователей) Просмотры темы: 6937
0 Пользователей:
Страницы: (3) 1 2 [3]  [ ОТВЕТИТЬ ] [ НОВАЯ ТЕМА ]


 
 



Активные темы






Наверх